008 – #blogg100

Jag tänkte egentligen skriva om Aeropress idag men så dök det upp en film i mitt flöde som är alldeles för bra för att inte läggas upp (AP blir morgondagens inlägg). Den samlar ihop så otroligt mycket av det jag vill förmedla i kaffe. Varsam hantering, passion, yrkesstolthet, service, kunskap.

 

Ashton Kutcher har producerat videon. Bara en sån sak.

(tipstack till Lilla Kafferosteriet!)

 

Det här inlägget postades i #blogg100 och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till 008 – #blogg100

  1. Simon skriver:

    Hej! Vill bara skriva en kommentar för att tacka för en intressant och läsvärd blogg, följer resan mot ”100 inlägg” med stort intresse. 🙂

    • Dester skriver:

      Tack så mycket! Gläder mig att höra att du tycker om den! Det kommer absolut att motivera mig till att hålla uppe ångan och intresset!

  2. Ping: 091 – #blogg100 | Better coffee, better life

Kommentera

